אסון בכביש 35: שתי נשים נהרגו וגבר נפצע בהתנגשות חזיתית

מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער שתי צעירות נקבע מותן בזירה וצוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופותיהן מהרכב שאף התנגש בעמוד חשמל
בנצי לייזרוביץ No Comments on אסון בכביש 35: שתי נשים נהרגו וגבר נפצע בהתנגשות חזיתית

2 הרוגות ופצוע בינוני בהתנגשות חזיתית בין שני רכבים בצומת רווחה • "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו 2 רכבים מעוכים כשאחד מהם הפיל עמוד תאורה"

מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער שתי צעירות נקבע מותן בזירה וצוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופותיהן מהרכב שאף התנגש בעמוד חשמל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תאונת דרכים קטלנית בכביש 35 צומת רווחה: מדובר בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב. כתוצאה מהתאונה צוותי רפואה קבעו מוות על שתי צעירות. בנוסף, פונה פצוע לבית החולים ברזילי. בוחני תאונות הדרכים החלו בחקירת נסיבות התאונה.

פאראמדיק מד"א רועי חזי שהגיע לזירת התאונה סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו 2 רכבים מעוכים כשאחד מהם הפיל עמוד תאורה. צעירה כבת 20 הייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית קשה ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה במקום. צעירה נוספת נלכדה ברכב כשהיא מחוסרת הכרה ואישה נוספת כבת 39 מהרכב השני נפצעה באורח קל ולאחר טיפול רפואי בשטח פינינו אותה לבי"ח."

יענקי ויינברג מתנדב איחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער שתי צעירות נקבע מותן בזירה וצוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופותיהן מהרכב שאף התנגש בעמוד חשמל. כמו כן בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנהג רכב שנפצע באורח בינוני".

יוסף אזרד מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער שתי צעירות היו לכודות באחד מכלי הרכב ללא הכרה וללא דופק ונשימה וצוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופותיהן מהרכב שאף התנגש בעמוד חשמל. כמו כן בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני לפצוע נוסף באורח בינוני".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א



0 תגובות